Praktikperiod två

Nu har ja haft min första dag på andra praktikperioden.. Trevligt att komma tillbaka till allt trevligt folk.
Ngt som däremot inte va så trevligt va att mitt datorkort inte kommit än, så har inte gjort så mkt idag.
Men det va helt okej, fick sitta med en annan hela dagen så.

Vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera på sistone, men har haft ett mega projektarbete som blev aslutat i
torsdags. Fick iaf högsta betyg på det :) skiiiitnice.

Sen har jag hunnit med att gå på bröllop, jättefint o mysigt. Dock va vi rätt trötta så orka inte stanna så värst länge.

Sen så har tentaresultatet kommit idag, gick inte så bra, men va faaan..kommer kalra den galant nästa gång =)

Nej nu ska ja ta ett varmt skumbad o sen blir d Svenska hollywoodfruar..wiiii





Min gamla hund Gucci. Världens snällaste Amstaff/Pitbull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0