Lugn och mysig dag

Idag är det första maj o jag e faktiskt ledig. Har hunnit med att ta en runda på Burlöv Center. Hittade inget trevligt,
men lämnade in min lotto, hade faktiskt vunnit hela 104 kr :P
Sen blev det en liten tur på IKEA. och jag fick tag på en stor fin kopp som ja kan dricka mitt te i på kvällarna =) =)

Har precis gått en lång runda med min sötnos (hunden), hon e helt slut, Sprang in till vattenskålen när hon kom hem och sen gick hon och la sig.

Va ute o grillade hos mina föräldrar igår. Trevligt men klantiga pappa hade ställt sig på grillen så den sprack.
Sen försökte han spackla ihop den och visst det höll men hur snyggt blev det :P
Bestämde med mamma att vi ska "tävla" nästa vecka. Ska börja med vår diet på onsdag och hålla det stenhårt i en vecka så får vi se om det blivit någon förändring. Håller tummarna =)

Imorgon e det jobb heeela dagen..ska jobba från 8 till halv sex. usch men men måste göras. Sen e det fest hos Carita på jobb, kan bli riktigt kul. Va ett tag sen jag festa med jobb.

Nu ska jag ut på balkongen och grilla till middagen. =) mysigt.

Min fina stora kopp från IKEA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0