Regn regn o lite mer regn

Idag när ja vaknade så ringde pappa o fråga om ja ville med o spela tennis, o det säger ja inte nej till.
Va jätteskoj o sååå längesen (det kändes).
Jag och mamma vann mot pappa o min bror, men sen så va vi inte stenhårda på reglerna heller,
spela mer för skojs skull o träningen.
Lite tråkigt bara att det började regna efter en timme typ, och det va inte lite duggregn, det va ÖSREGN.

Sen har jag varit o hälsat på morfar en sväng o lagat middag.
Alltid trevligt att hälsa på honom. =)

Hittade lite ovanliga blommor på google. Dem e jättefina, vet tyvärr inte vad det är för några.
Och sen hittade ja en bild på en blå ros, dem är bara så fina. Tyvärr kan man bara köpa det på ett ställe här i Malmö, åtminstone vad jag har sett, och det är inne på Triangeln.


Denna vet jag inte alls vad det är men fräck e den.



Denna sitter tydligen på träd nere i Thailand.




Och här e en bild på en blå ros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0