Gratis e gott

Nu e jag inne på min sista vecka innan skolan börjar igen :(
Jobbar torsdag o fredag sen e jag ledig till tisdag. Så ska verkligen ta vara på mina sista
dagar. vet inte riktigt hur bara. Men jag kommer nog på ngt =)
Igår va ja o spela tennis..har blitt några ggr nu dem senaste veckorna.
Men det e jättekul med tennis.

Hittade en sida där man kan beställa gratisprover på mineralsmink. Ett litet kit med tre olika foundations,
en blush och en concealer. Du får sj sätta ihop vilka olika färger du vill ha. Verkar jättesmart.
Hoppas bara dem e bra sen när ja får hem dem. Har hört jättebra om det märket så vi får väl se.

Du hittar det här: https://www.everydayminerals.com/

Har varit på IKEA igå också o köpte lite lådor till min ena garderob. Så nu ska ja nog kunna få plats med lite mer
Borde egentligen rensa bland mina kläder men ja vill inte slänga ngt.
Men ja vet jag har för mkt kläder. Har 5 garderober och en byrå med 6 lådor och ändå får det knappt plats.

Nu ska jag gå o försöka göra egna chips. Hittade ett recept som verka rätt lätt att göra =)
http://www.matklubben.se/recept/snabba_chips_42659.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0