Äntligen!!!

Nu har jag äntligen ledigt, ända till fredag :D :D
ni anar inte hur skönt det ska bli, har jobbat mkt nu dem första två veckorna på lovet.

Måste berätta ngt som e så sjukt skönt. Idag när ja kom till jobb, så gick ja igenom butiken för att komma til lagret,
så ser jag min "stalker" komma gående, han hälksa inte eller titta ens på mig..
äntligen har han förstått att jag inte är intressrad :) YES!!!

Nu halvligger ja i min sköna soffa o glor på Ondskan, den e faktiskt bra.
Ska inte göra någonting ikväll..bara slappa i soffan o prata med Mickey.
 
Sen imorgon bär det av till landet. Ska upp till en stuga utanför Höör uppe i skogen.
Blir nog där till tisdag, så ska ja passa på o hälsa på morfar som också e uppe i sin stuga i närheten.
Ska bli mysigt att komma ifrån stan lite, får bara hoppas att min astma inte börjar spöka.

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0