Back to reality

Ja då var det snart skola igen. Sista lovdagen idag, och vad ska jag göra då?
Mer än att plugga så klart, Jo jag ska jobba...jippy (not).

Har inte så mkt att skriv idag, e rätt trött o slö. fryser så in i ...
Börjar skolan med tenta imorgon. I Bokslut.
Ingen liten kurs men jag känner mig rätt säker, så det ska nog gå bra.

Igår va ja o F ute o köpte lite fiskar till akvariet. Börjar bli riktigt fint nu.
Sen så försökte vi byta bromsbeläggen på vår bil. Gick rätt bra tills han kom in till kolven,
den satt som berget o den ska man pressa in.
Såg sen att biltema har ett bra verktyg till det så ikväll ska bromsbeläggen va bytta.
Det inre belägget va helt slätt, kanske på tiden att byta :P

Nej nu ska ja gå o betla lite räkningar, diska o plugga lite till, innan det är dags att gå o jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0